Pestrý život v zámečnictví Praha
V tomto článku se dozvíte, jak vypadá denní rutina se zákazníky v našem zámečnictví Praha, protože naše práce je více než pestrá a rozhodně nemůžeme říct, že bychom se při ní někdy nudili. Přiblížíme vám, jak prožíváme vaše zakázky a problémy z naší, druhé strany od chvíle, kdy zazvoní telefon a někdo ze zákazníků nám sdělí, že má problém s dveřmi, či zámky a objedná si naše služby.
Zakázka zámečníka
Zámečnictví Praha ročně úspěšně odbaví a vyřídí podle posledních statistik více než 1000 zákazníků s různými požadavky, nebo problémy. Velkou část tvoří typově neodkladné zakázky, jak jim v našem zámečnictví Praha říkáme. Jedná se o volání zákazníka, který má neodkladný problém nejčastěji se zabouchnutými, nebo zamčenými dveřmi, výjimkou není ani zlomený klíč ve dveřích, či nefunkční zámek. V takových situacích nemůže zákazník čekat na standardní objednací dobu, ale potřebuje pomoci prakticky ihned. Takovým zavoláním zákazník uvede do chodu našeho zámečníka, který si bere adresu a neprodleně vyráží na místo zakázky a to co možná nejkratší a nejrychlejší cestou.
Rychlost příjezdu
V našem zámečnictví Praha víme, že nedisponujeme ani majáky, ani sirénou jakou třeba vozy záchranné služby, či policie, ale někdy nám přijde, že to samé neví někteří naši zákazníci. Není výjimkou, že po sdělení dojezdového času 25 minut nás zákazník odmítne se slovy : ,, tak to nic, to jste pomalí, to si seženu někoho rychlejšího‘‘. Tento zákazník pak s největší pravděpodobností stráví desítku minut obvoláváním x zámečnických služeb a nakonec se spokojí s někým, kdo mu přislíbí dvacetiminutový příjezd. Ano, počítáte správně, ve výsledku je to půl hodina, ale dotyčný má i tak pocit, že si příjezd zámečníka urychlil a je tedy zřejmě spokojen.
Storno akce
Nemalou část přijatých zakázek v našem zámečnictví Praha bohužel tvoří tzv. storno akce, které nemá žádný zámečník rád. Často zažíváme situaci, kdy po přijmutí zakázky a výjezdu zámečníka na zadané místo následuje po chvíli, nebo i po dvou desítkách minut další telefon, s požadavkem zrušení celého výjezdu. Pokud takové storno provede zákazník do 10 minut od zavolání, jak ho informujeme v našem ceníku a podmínkách, je vše v pořádku, náš zámečník obrací vůz na základnu a čeká na dalšího volajícího. Ovšem v případě, že je takový požadavek vznesen až těsně před dojezdem zámečníka na místo zakázky, nelze dělat nic jiného, než po objednávajícím požadovat zaplacení storno výjezdu. I když na svých webech v dostatečné míře informujeme zákazníky, kdy objednat naše služby a aby tak nečinili příliš brzy, či zbytečně, tento nešvar k naší práci bohužel stále patří.
Život zámečníka je opravdu hodně pestrý a i proto v našem zámečnictví Praha tuto práci máme rádi a denně se jí snažíme bavit a rozdávat při ní i úsměvy našim zákazníkům.Někdy je to těžší než jindy, ale v zásadě je pro nás cílem vždy spokojený zákazník a to se nám myslím daří.