Zámečník bez dezinformací

Zámečníci a pseudozámečníci

Zámečník bez dezinformací by měl být v normálním světě naprostou samozřejmostí, ale v současné chvíli tomu tak v našich luzích a hájích není. Na této stránce si vám dovolujeme přinést náš pohled na nešvar, který doprovází zřejmě všechna odvětví a řemesla a zámečnictví bohužel není výjimkou. Setkáváme se ať už od vás, zákazníků, či v osobních zkušenostech s lidmi a firmami, které zámečnické řemeslo a podnikání v tomto odvětví berou jen a pouze jako jakýsi ,,zlatý důl". Na této stránce vás s některými z nich a jejich podivnými strategiemi seznámíme. Tito vykukové používají v některých případech i poměrně sofistikované metody, jak připravit neznalého zákazníka o nepřiměřené částky při platbě za služby.Využívají nepřipravenosti občanů na podvodné, nebo klamavé jednání a dokáží se na nich velmi úspěšně obohacovat. Škodí tím nejen takto postiženým občanům, ale celému odvětví zámečnických služeb nejen nouzového charakteru.

Jak vybrat toho správného ?

.Nebudeme vám teď říkat, že pouze a jedině my jsme ti praví, nejlepší a nejlevnější, nebojte. Za nás vám ale můžeme slíbit, že vás nikdy neuvedem v omyl, při jednání s námi je pro nás na prvním místě důvěra zákazníka a také maximální srozumitelnost našich služeb ve všech ohledech. Vždy se maximálně snažíme našim zákazníkům porozumět a stejně tak je pro nás důležité, abyste vy rozuměli nám.A to ve všech ohledech. S námi vždy víte, co budeme přesně dělat, jak při tom budeme postupovat, kolik vás to bude stát a také jakou budete mít záruku na práci, či materiál. Při výběru zámečníka pro vaše potřeby, ať už sháníte pomoc v nouzové situaci, nebo vybíráte někoho pro opravu vašich dveří je dobré nepospíchat a chvíli se věnovat výběru toho správného. Při výběru zámečníka buďte tedy pokud možno obezřetní a nenechte se unést planými sliby hraničícími s klamavou reklamou.

Jak poznat šmejda, či předraženého vykuka ?

Nedá se úplně s určitostí doporučit přesný návod, jak poznáte provozovatele zámečnických služeb, který vám v první řadě chce řádně provětrat peněženku. Nicméně je tu ale pár rysů a společných jmenovatelů, podle kterých lze minimalizovat riziko špatného výběru.

  1. Z naší skutečnosti tyto nekalé osoby, či firmy nabízí své služby prakticky výhradně prostřednictvím služeb PPC, především Google Ads.Na tom samozřejmě není v zásadě nic špatného a tento inzertní kanál využívá a inzeruje zde mnoho poctivých zámečnictví a zámečníků, nicméně ,,šmejdské" zámečníky nenaleznete prakticky nikde jinde na internetu, než jen v této reklamní síti. Důvod je prostý - pokud v nouzi hledáte zámečníka, tito pseudozámečníci vám tak budou nabídnuti jako první. Tedy naše rada zní - pokud potřebujete rychlou pomoc zámečníka, dejte si chvíli čas s vyhledáváním a v případě vyhledávacích odkazů s označením ,,reklama" buďte maximálně ostražití.
  2. Při výběru vašeho zámečníka určitě hledejte na jeho webových stránkách takové ze zákona povinné záležitosti jakými jsou : ceník, identifikační údaje živnostníka, či firmy. Pokud máte v hledáčku někoho, kdo má na svých stránkách pouze telefonní číslo, jděte ihned jinam, s největší pravděpodobností se jedná o podvodníka !
  3. Recenze a hodnocení z více zdrojů jsou jedním z důležitých faktorů vypovídajících o kvalitě nabízených služeb.Nemůžete na vybraného zámečníka najít žádnou recenzi ? Má jen recenze na svém webu, které si zřejmě vygeneroval sám ? Jděte dál, nebude to zřejmě ta správná volba pro vás.
  4. Cena, cena a zase cena. Každého zajímá cena za zásah, na který si objednává zámečnickou službu.Proto pokud vám sdělí někdo po telefonu, že cenu se dozvíte až po příjezdu technika/ zámečníka na místo, podle typu dveří atd., rozhodně vám doporučujeme raději pokračovat ve výběru dál. Třeba v našem případě víte přinejmenším minimální předpokládanou cenu a snažíme se vždy dopředu sdělit rámcovou kalkulaci a té se vždy držet. Pokud jsou na místě u zákazníka zjištěny faktory, které mohou předpokládanou cenu zásadně ovlivnit, sdělíme vám to hned a bez vašeho svolení v práci nepokračujeme.

Co je již za hranou normálu ?

Nemůžeme a ani zde nebudeme psát, co je ještě normální cena za danou službu a co již ne.V tomto případě si musíte pomoci svým kritickým myšlením sami, ale rozhodně stojí za to, neskočit na špek první prvoplánově hezké nabídce, či reklamnímu sloganu, slibujícímu například otevření dveří za 200,- Kč. Co je již ale zcela za hranou normálu, slušnosti a zcela určitě se jedná mnohdy i o trestný čin je další praxe, kdy někteří z řad zámečnických ve snaze připravit vás o co největší částku postupují například při nouzovém otevírání dveří zcela zbytečně destruktivně a vám tak vzniknou další náklady na následné opravy poškozeného.Setkali jsme se při naší práci s bohužel mnoha podvedenými, či okradenými zákazníky, kteří vybrali místo poctivých zámečníků podvodníky a známe tak mnoho příběhů těchto nešťastníků.

U takto zneužitých občanů nebyli výjimkou naúčtované částky za pouhé otevření zabouchnutých dveří v řádech desítek tisíc korun, mnohdy ještě ,,vyšperkované" o další náklady spojené se zásadním poničením dveří, zámků, kování, či zárubní.Cílem těchto pseudopodnikatelů je hon na zákazníka, odvedení služeb v neutěšené kvalitě , prodej předražených vložek a zámků, vymyšlení nutných zámečnických úkonů a podobně.Pokud se pak následně podvedení domáhají nápravy, reklamují práci, nebo vrácení peněz, bohužel mají v drtivé většině smůlu, protože co tito podvodníci umí velmi dobře, je být vpřípadě nutnosti na internetu neviditelní a prakticky nedohledatelní. Jediným údajem, který pak zbyde podvedeným nešťastníkům je telefonní číslo, na kterém službu objednali a které je pak velmi rychle zablokováno, aby se na něj nebylo možné dovolat.

Na konec jedna rada, pokud si zabouchnete dveře a hodláte si objednat službu zámečníka . Pro otevření zabouchnutých dveří platí kromě zcela ojedinělých případů, že zkušený zámečník si s otevřením musí poradit bez jakéhokliv dalšího poškození dveří, či jejich okolí !
S námi si můžete být jisti, že víme co děláme, VŽDY se snažíme provádět nouzové otevírání dveří bez jakéhokoliv poškození, které není nutné.Cenu za jakékoliv naše služby najdete na našich stránkách v sekci ceník , nebo Vám je rádi sdělíme.
Pokud Vás tedy lákají reklamní slogany typu ,,nejlevnější zámečník" a nebo ,,otevření dveří od 250,-Kč" , vězte, že takovéto ceny Vám nikdo nenaúčtuje a vy budete vždy platit mnohem, mnohem více.

A nakonec vám nabídneme pořad České televize a pořad Černé Ovce, kde se dozvíte o této problematice mnohem více.